Belvárdi Fogadó

PÁLYÁZATOK

Kedvezményezett neve: Belvárdi Fogadó Kereskedelmi, Vendéglátó és Szolgáltató

Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt azonosítószáma: GINOP PLUSZ 3.2.1-21

Projekt címe: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és

termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

Támogatás mértéke: 70%

Projekt megvalósítás kezdete: 2024.06.24.

Projekt zárás dátuma: 2024.08.14.

A szerződött támogatási összeg: 2.595.600 Ft

A képzések célja a foglalkoztató munkaerőpiaci alkalmazkodóképességének és

termelékenységének javítása.

A projekt keretében megvalósított képzések 6 fő munkavállaló részére:

1. Asszertív kommunikáció tréning 30 óra

Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és

képzés

Tartalma szerinti típusa: soft skill

Képzés rövid szöveges összefoglalása:

A képzés célja, hogy a résztvevő az asszertív kommunikációs technikák és stratégiák

elsajátításával – szituációs szerepjátékok és gyakorlatok segítségével – képes legyen:

kommunikációs helyzetek hatékony megoldásának fejlesztésére, az önérvényesítés

képességének nagymértékű növelésére és az értő figyelem tudatos fenntartására.

A képzés tematikája:

 Az önérvényesítés (asszertivitás) fogalma

 Kommunikációs stílusok (passzív-agresszív-asszertív)

 Hatékony kommunikációs gyakorlatok

 Kommunikációt nehezítő/zavaró tényezők, kommunikációs zajok

 Asszertív kommunikáció a gyakorlatban (Érvelési technikák)

 Értő figyelem kialakítása

 Mit? Mikor? Hogyan? – Kérdések szerepe a(z asszertív) kommunikációban

 Önérvényesítés, de nem minden áron!

 Asszertív kommunikáció írásban – email, üzenetküldő alkalmazások, chat, stb


2. Kiégés elleni (burnout) tréning 30 óra

Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és

képzés

Tartalma szerinti típusa: soft skill

Képzés rövid szöveges összefoglalása:

A résztvevők ismerjék fel a kiégés jeleit, a kiégés következményeit. Sajátítsák el azokat a

módszereket, melyekkel a munkahelyi és magánéleti terhek csökkenthetők (az alábbi területek

érintésével, kérdések megválaszolásával):

 Burnout fogalma, jelentése

 A kiégés jelei, tünetei

 A kiégés okai


 A kiégésre hajlamosító tényezők

 A csoport pillanatnyi testi, lelki állapotának feltérképezése

 Hogyan előzhető meg a kiégés?

 Az elismerés szerepe a kiégés megelőzésében

 A segítségkérés idejének felismerése

 Burnout-kezelési technikák

 Mit tehetünk a kiégés elkerülése érdekében?

3. Ügyfélkezelési tréning 30 óra

Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és

képzés

Tartalma szerinti típusa: soft skill

A képzés tananyagegységei és rövid tartalmi összefoglalása:

1. Személyes kompetenciák fejlesztése:

 a résztvevő képes lesz a kommunikációs helyzetek hatékony megoldására, az

értő figyelem tudatos fenntartására.

 megismeri a személyiség szerepét az ügyfélkezelésben, megtanulja helyesen

alkalmazni az „én-védelem” eszközeit (stressztűrés, asszertív kommunikáció,

feszültség oldása, levezetése, stb.).


2. Ügyfélkezelési ismeretek:

 kialakulnak a hatékony ügyfélkezeléshez szükséges alapkompetenciák

 ügyfélkezelési csatornák főbb jellegzetességeit ügyfélkezelési szempontok

szerint, hatékony panaszkezelés, az asszertív kommunikációban rejlő

lehetőségek – megoldásra fókuszáló ügyfélkezelés


3. Ügyfélkezelés a gyakorlatban:

 elméleti ismeretek kipróbálása a gyakorlatban

 páros vagy többszemélyes szituációs feladatok

4. Informatikai eszközök önálló használata 30 óra

Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és

képzés

Tartalma szerinti típusa: IKT tréning

Képzés rövid szöveges összefoglalása:

– A résztvevő képes a munkavégzés során használt eszközei (PC, tablet, notebook,

okostelefon, stb.) önálló működtetésére, a legfontosabb beállítási lehetőségek

használatára.

– Képes egyszerű szövegszerkesztési lépések felhasználásával rövid, de kerek egész

szöveget (pl. rövid szöveges üzenet, rövid e-mail) szerkeszteni.

– Képes az interneten tájékozódni, információkat szerezni.

– Az interneten gyűjtött információk feldolgozása, rendszerezése, alkalmazása a

mindennapi munkája során.

– Elektronikus levelezés során csatolmányok használata. Felismeri az elektronikus

levelezés veszélyhelyzeteit (levélszemét, e-mailes csalás).

– Képes közösségi portálok önálló használatára (regisztráció, bejelentkezés,

információkeresés, megosztás, egyszerű adatvédelem).

– A képzés során használt eszközeiket hanghívásra és szöveges üzenetküldésre tudja

használni.

– Főbb témakörök:


– Eszközök személyre szabása

– Személyes adatok és bizalmas digitális tartalmak biztonságos megosztása

– VOIP alapú kommunikáció

– A digitális eszközök és a levelező rendszer előre telepített programjai, alkalmazásai és

azok felhasználása

– Rövid, szerkesztett szöveges üzenetek, csatolmányok küldése és fogadása

– Böngészők és a digitális eszközök egyszerű funkciói, használata, több funkció

használatának összekapcsolása

– A közösségi média alapvető jellemzői, használata

– Tudatos tartalommegosztás

– A közösségi oldal alapvető funkcióinak használata

– Elektronikus ügyintézés (magyarorszag.hu, kormanyablak.hu, stb.)

– Ügyfélkapu

– Elektronikus levelezés

– Saját eszközeiken elérhető névjegy és naptár alkalmazások használata, funkciói