Kedvezményezett neve: Belvárdi Fogadó Kereskedelmi, Vendéglátó és Szolgáltató
Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt azonosítószáma: GINOP PLUSZ 3.2.1-21
Projekt címe: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és
termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Támogatás mértéke: 70%
Projekt megvalósítás kezdete: 2024.06.24.
Projekt zárás dátuma: 2024.08.14.
A szerződött támogatási összeg: 2.595.600 Ft
A képzések célja a foglalkoztató munkaerőpiaci alkalmazkodóképességének és
termelékenységének javítása.
A projekt keretében megvalósított képzések 6 fő munkavállaló részére:
1. Asszertív kommunikáció tréning 30 óra
Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és
képzés
Tartalma szerinti típusa: soft skill
Képzés rövid szöveges összefoglalása:
A képzés célja, hogy a résztvevő az asszertív kommunikációs technikák és stratégiák
elsajátításával – szituációs szerepjátékok és gyakorlatok segítségével – képes legyen:
kommunikációs helyzetek hatékony megoldásának fejlesztésére, az önérvényesítés
képességének nagymértékű növelésére és az értő figyelem tudatos fenntartására.
A képzés tematikája:
Az önérvényesítés (asszertivitás) fogalma
Kommunikációs stílusok (passzív-agresszív-asszertív)
Hatékony kommunikációs gyakorlatok
Kommunikációt nehezítő/zavaró tényezők, kommunikációs zajok
Asszertív kommunikáció a gyakorlatban (Érvelési technikák)
Értő figyelem kialakítása
Mit? Mikor? Hogyan? – Kérdések szerepe a(z asszertív) kommunikációban
Önérvényesítés, de nem minden áron!
Asszertív kommunikáció írásban – email, üzenetküldő alkalmazások, chat, stb
2. Kiégés elleni (burnout) tréning 30 óra
Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és
képzés
Tartalma szerinti típusa: soft skill
Képzés rövid szöveges összefoglalása:
A résztvevők ismerjék fel a kiégés jeleit, a kiégés következményeit. Sajátítsák el azokat a
módszereket, melyekkel a munkahelyi és magánéleti terhek csökkenthetők (az alábbi területek
érintésével, kérdések megválaszolásával):
Burnout fogalma, jelentése
A kiégés jelei, tünetei
A kiégés okai
A kiégésre hajlamosító tényezők
A csoport pillanatnyi testi, lelki állapotának feltérképezése
Hogyan előzhető meg a kiégés?
Az elismerés szerepe a kiégés megelőzésében
A segítségkérés idejének felismerése
Burnout-kezelési technikák
Mit tehetünk a kiégés elkerülése érdekében?
3. Ügyfélkezelési tréning 30 óra
Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és
képzés
Tartalma szerinti típusa: soft skill
A képzés tananyagegységei és rövid tartalmi összefoglalása:
1. Személyes kompetenciák fejlesztése:
a résztvevő képes lesz a kommunikációs helyzetek hatékony megoldására, az
értő figyelem tudatos fenntartására.
megismeri a személyiség szerepét az ügyfélkezelésben, megtanulja helyesen
alkalmazni az „én-védelem” eszközeit (stressztűrés, asszertív kommunikáció,
feszültség oldása, levezetése, stb.).
2. Ügyfélkezelési ismeretek:
kialakulnak a hatékony ügyfélkezeléshez szükséges alapkompetenciák
ügyfélkezelési csatornák főbb jellegzetességeit ügyfélkezelési szempontok
szerint, hatékony panaszkezelés, az asszertív kommunikációban rejlő
lehetőségek – megoldásra fókuszáló ügyfélkezelés
3. Ügyfélkezelés a gyakorlatban:
elméleti ismeretek kipróbálása a gyakorlatban
páros vagy többszemélyes szituációs feladatok
4. Informatikai eszközök önálló használata 30 óra
Képzés típusa: 2013. évi LXXVII. tv. (Fktv.) 1. § (1) bekezdés a) pontja szerinti oktatás és
képzés
Tartalma szerinti típusa: IKT tréning
Képzés rövid szöveges összefoglalása:
– A résztvevő képes a munkavégzés során használt eszközei (PC, tablet, notebook,
okostelefon, stb.) önálló működtetésére, a legfontosabb beállítási lehetőségek
használatára.
– Képes egyszerű szövegszerkesztési lépések felhasználásával rövid, de kerek egész
szöveget (pl. rövid szöveges üzenet, rövid e-mail) szerkeszteni.
– Képes az interneten tájékozódni, információkat szerezni.
– Az interneten gyűjtött információk feldolgozása, rendszerezése, alkalmazása a
mindennapi munkája során.
– Elektronikus levelezés során csatolmányok használata. Felismeri az elektronikus
levelezés veszélyhelyzeteit (levélszemét, e-mailes csalás).
– Képes közösségi portálok önálló használatára (regisztráció, bejelentkezés,
információkeresés, megosztás, egyszerű adatvédelem).
– A képzés során használt eszközeiket hanghívásra és szöveges üzenetküldésre tudja
használni.
– Főbb témakörök:
– Eszközök személyre szabása
– Személyes adatok és bizalmas digitális tartalmak biztonságos megosztása
– VOIP alapú kommunikáció
– A digitális eszközök és a levelező rendszer előre telepített programjai, alkalmazásai és
azok felhasználása
– Rövid, szerkesztett szöveges üzenetek, csatolmányok küldése és fogadása
– Böngészők és a digitális eszközök egyszerű funkciói, használata, több funkció
használatának összekapcsolása
– A közösségi média alapvető jellemzői, használata
– Tudatos tartalommegosztás
– A közösségi oldal alapvető funkcióinak használata
– Elektronikus ügyintézés (magyarorszag.hu, kormanyablak.hu, stb.)
– Ügyfélkapu
– Elektronikus levelezés
– Saját eszközeiken elérhető névjegy és naptár alkalmazások használata, funkciói